ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ Я ПРАЦЮЮ


ФОРМУВАННЯ   В   ШКОЛЯРІВ  УМІННЯ ВЧИТИСЯ ЗАСОБАМИ     ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ        ТЕХНОЛОГІЙ НА  УРОКАХ  УКРАЇНСЬКОЇ  ЛІТЕРАТУРИ






ПЕРЕВАГИ УРОКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ


  • Принцип адаптивності:  пристосування  комп'ютера до індивідуальних особливостей дитини.
  • Керованість: у будь-який момент можлива корекція вчителем процесу навчання.
  • Інтерактивність і діалоговий характер навчання. 
  • Оптимальне поєднання індивідуальної та групової роботи.
  • Підтримання в учня стану психологічного      комфорту при спілкуванні з комп'ютером.
  • Необмежене навчання: зміст, його інтерпретації і додаток великі.


ФУНКЦІЇ КОМПЮТЕРА НА УРОЦІ 






  • Джерело навчальної інформації;
  • наочний посібник;
  • тренажер;
  • засіб діагностики і контролю;
  • засіб підготовки текстів, їх зберігання;
  • графічний редактор;
  • засіб підготовки виступів.

ЗАВДАННЯ, ЯКІ ПЕРЕД СОБОЮ СТАВЛЮ

  • Активізувати пізнавальний інтерес учнів
  • Формувати позитивну мотивацію навчання школярів
  • Сприяти інтеграції  кожної  дитини   в інформаційне навчальне середовище
  • Формувати в учнів навички роботи з комп'ютером, мультимедійними  засобами навчання, Інтернетом
  • Впроваджувати комп'ютерні технології у поєднанні з традиційними та  інтерактивними методами
  •  Розвивати творчі здібності учнів


Алгоритм роботи над інноваційною проблемою


 1. Вибір теми (проблеми) індивідуальної науково-методичної роботи:
 - ознайомлення з літературою;
 - ознайомлення з нормативними документами;
 - вивчення  педагогічного досвіду з інноваційної проблеми.
 2. Детальне ознайомлення з проблемою засобами літературних джерел:
 - складання картотеки літературних джерел;
 - виписки з літературних джерел;
 3. Уточнення теми і розробка  плану індивідуальної науково-методичної роботи:
 - обґрунтування вибору теми;
 - актуальність і новизна;
 - відбір актуальних методів та засобів пошукової діяльності;
 - формування мети та завдань роботи;
 - розробка календарного плану індивідуальної роботи.
 4. Впровадження інновацій у практику власної педагогічної діяльності.
 5. Аналіз та оцінка результатів індивідуального досвіду роботи над проблемою, формування висновків та пропозицій.
 6. Літературне оформлення роботи, звіт про отримані результати перед колегами.
7. Розробити  дидактичний матеріал, за допомогою якого можна організувати ефективну  роботу учнів, проконтролювати засвоєння ними програмного матеріалу.
8 Розробити   серію опорних конспектів, які містять короткий зміст навчального матеріалу до теми уроку.
9. Розробити схеми, алгоритми, опорно-довідковий матеріал з проблеми.



План роботи  вчителя
Остапчук Антоніни Іванівни

над науково- методичною проблемою

ФОРМУВАННЯ   В   ШКОЛЯРІВ  УМІННЯ ВЧИТИСЯ ЗАСОБАМИ     ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ        ТЕХНОЛОГІЙ НА  УРОКАХ  УКРАЇНСЬКОЇ  ЛІТЕРАТУРИ


Зміст роботи 
Термін виконання
Форми
узагальнення



І — підготовчий етап


1
Вибір    індивідуальної науково-методичної    проблеми
До 01.09.2013
Назва проблеми
2
Ознайомлення з літературою з даної проблеми.
До 01.09.2013
Добірка літератури
3
Ознайомлення з нормативними документами.
До 01.09.2013
Добірка нормативних документів
5
Вивчення  передового  педагогічного досвіду з даної проблеми.
До 01.11.2013
Добірка
 матеріалів
4
Моніторинг  засвоєння  учнями  програмного матеріалу. Діагностичний замір знань учнів 5-Б класу
До 01.10.2013
Результати контрольних робіт
5
Анкетування учнів щодо зацікаленості предметом 5-Б класу
До 01.10.2013
Результати анкетування
6
Складання картотеки літературних джерел. Детальне ознайомлення з проблемою засобами літературних джерел
До 01.06.2014
Каталог
7
Підготовка  добірка  матеріалів, виписки з літературних джерел
До 01.06.2014
Каталог

                                     

                                ІІ — основний  етап


8
Розробка   серії опорних конспектів, які містять короткий зміст навчального матеріалу до теми уроку.
До 01.06.2015
Методична розробка теми
10
Розробка  дидактичний матеріал, за допомогою якого можна організувати ефективну  роботу учнів, проконтролювати засвоєння ними програмного матеріалу.
До 01.06.2015
дидактичний матеріал,
11
Розробка схем, алгоритмів, опорно-довідкового матеріалу з проблеми.
До 01.06.2015
Добірка
схем, алгоритмів

                                    

                                    ІІІ — заключний   етап


12
 Проведення уроків  та  апробація інноваційних  технологій та  методів навчання  з даної проблеми на уроках
Протягом 2015-2016 н.р.
Конспекти
уроків
13
Аналіз та оцінка результатів індивідуального досвіду роботи над проблемою, формування висновків та пропозицій.
Протягом 2015-2016 н.р.
 мультимедійна презентація
14
Анкетування учнів щодо зацікаленості предметом 7-Б класу
 До 01.06.2016
Результати анкетування
15
Моніторинг  засвоєння  учнями 7-Б класу  програмного матеріалу.
До 01.06.2016
Результати контрольних робіт
16
Літературне оформлення роботи, звіт про отримані результати перед колегами.
До 01.06.2016
Папка матеріалів












Комментариев нет:

Отправить комментарий