5 к л а с
Українська мова
(122 год, 3,5 год на тиждень)
(10
год – резерв годин
для використання на розсуд
учителя)
Календарно-тематичне планування для 5-го класу
складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова:
5–9 класи / Г.Т. Шелехова, Т.Д. Гнаткович, Н.Б. Коржова,
В.І.
Ново
сьолова, М.І. Пентилюк,
А.С.
Пономаренко, К.В. ТаранікТкачук.
–
К.,
2013.
I семестр
Пор.
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
1
|
Вступ. Значення мови
в житті
людини й суспільства. Українська мова – державна мова
України.
|
||
2
|
Урок мовленнєвого розвитку. Загальне уявлення
про мовлення як діяльність. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читан ня, говоріння, письмо), особливості
їх. Навчальне аудіювання.
|
||
Повторення вивченого в початкових класах
|
|||
3
|
Частини мови; основні способи
розпізнавання їх. Уживання однієї
частини мови в значенні іншої.
|
||
4
|
Іменник. Написання
іменників із великої букви й у лапках. Літери, що позначають голосні звуки в закінченнях іменників.
|
||
5
|
Прикметник. Літери,
що позначають голосні звуки
у відмінко
вих закінченнях прикметників.
|
||
6
|
Урок мовленнєвого розвитку. Різновиди мовленнєвого спілку вання: усне й письмове, монологічне й діалогічне. Мета спілку вання й адресат мовлення, основні правила
спілкування (прак тично).
|
||
7
|
Числівник.
|
||
8
|
Займенник.
|
||
9
|
Урок мовленнєвого розвитку. Текст
як продукт мовленнєвої діяльності. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема. Будова тексту
(зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті. Прос тий план готового тексту.
|
||
10
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усна й письмова форми тексту (висловлювання). Усний докладний переказ
художнього тексту розповідного характеру.
|
– 2 –

11–12
|
Дієслово. Літери, що
позначають голосні звуки в особових закінченнях дієслів.
Не з дієсловами. Правопис
-шся, -ться
в кінці
дієслів.
|
||
13
|
Прислівник. Правопис вивчених прислівників. Апостроф. Знак м’якшення.
|
||
14
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ознайомлення з розмовним, науковим і художнім стилями, сферою використання їх.
|
||
15
|
Прийменник. Написання прийменників з іншими
частинами мови. Сполучник. Використання прийменників та сполучників
і, й, та, а, але для зв’язку слів у реченні.
|
||
16
|
Контрольна робота. Повторення вивченого в початкових класах;
текст (тестування).
|
||
Відомості з синтаксису й
пунктуації
|
|||
17–18
|
Словосполучення. Відмінність словосполучення
від слова й речення. Головне
й залежне слово у словосполученні. Грама тична помилка та умовне позначення її (практично).
|
||
19
|
Урок мовленнєвого розвитку. Типи мовлення (різновиди
тек стів): розповідь, опис, роздум. Особливості побудови розповіді на основі власного досвіду.
|
||
20
|
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий докладний переказ художнього тексту
розповідного характеру з елементами опи
су предмета.
|
||
21
|
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним
головним членом (загальне ознайомлення).
|
||
22–23
|
Урок мовленнєвого розвитку. Ознайомлення з вимогами до мовлення (змістовність, логічна
послідовність, багатство, точ ність,
виразність, доречність, правильність). Помилки в змісті й побудові висловлення (практично). Аналіз переказу.
|
Контрольний усний переказ
|
|
24
|
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні (повторення).
|
||
25
|
Види речень за емоційним забарвленням: окличні
і неокличні
(повторення). Контрольне читання мовчки.
|
||
26–27
|
Розділові
знаки в кінці речень (повторення). Пунктуаційна
помилка та її практичне позначення (практично).
|
||
28
|
Другорядні члени речення: додаток, означення,
обставина.
|
||
29
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний докладний переказ тексту наукового стилю.
|
||
30
|
Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означень.
|
||
31
|
Другорядні члени
речення. Додаток. Способи вираження до
датків. Засвоєння складних випадків слововживання.
|
– 3 –

32
|
Другорядні члени речення. Обставини. Способи вираження обставин. Тренувальні вправи на визначення другорядних чле нів речення.
|
||
33
|
Урок мовленнєвого розвитку. Відповідь на уроках
української мови та інших
предметів (за поданим планом або таблицею) у
науковому стилі.
Відгук про висловлення товариша.
|
||
34
|
Контрольна робота. Словосполучення і речення (тестування).
|
||
35
|
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучни
ками а, але, і). Кома
між однорідними членами
речення.
|
||
36–37
|
Узагальнювальне слово
при однорідних членах
речення. Дво крапка й тире при
узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
|
||
38
|
Звертання. Роль
звертань у реченні (практично). Розділові
знаки при звертанні (повторення). Непоширені й поширені звертання.
|
||
39–40
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний переказ тексту.
|
||
41–42
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами
та сполученнями слів
(практично). Виділення вставних
слів на письмі. Аналіз контрольного переказу.
|
||
43
|
Контрольна робота. Просте ускладнене речення.
|
||
44–45
|
Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’яз ком.
Кома між частинами складного речення, з’єднаними без сполучниковим і сполучниковим зв’язком.
|
||
Пряма мова. Діалог
|
|||
46–47
|
Пряма мова. Розділові знаки при
прямій мові. Синонімічність речень із прямою і непрямою мовою.
|
||
48
|
Діалог. Розділові знаки при діалозі.
|
||
49
|
Урок мовленнєвого розвитку. Лист рідним, друзям. Адреса.
Оформлення конверта.
|
||
50
|
Урок мовленнєвого розвитку. Розігрування діалогів відповідно до запропонованої
ситуації спілкування, пов’язаної з
життєвим досвідом учнів.
|
Діалог
|
|
51
|
Пряма
мова. Діалог (тренувальні вправи).
|
||
52
|
Контрольний диктант. Тренувальні вправи за
вивченими темами.
|
||
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
|
|||
53
|
Звуки мови й звуки мовлення. Голосні
і
приголосні звуки.
Приго
лосні дзвінкі і глухі; вимова звуків, що позначаються буквами
г і ґ.
|
– 4 –

54
|
Приголосні тверді і м’які. Удосконалення вміння правильної вимови голосних і приголосних звуків.
|
||
55–56
|
Позначення звуків
мовлення на письмі. Українська абетка. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення літер я, ю, є, ї та щ (повторення).
|
||
57
|
Склад. Основні
правила переносу.
|
||
58
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Письмовий твіропис тварини в
художньому стилі.
|
||
59
|
Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфо
епічна помилка (практично). Аналіз твору.
|
||
60
|
Контрольна робота. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
(тестування).
|
||
61
|
Аналіз
контрольної роботи.
|
II семестр
62–63
|
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголо
шені голосні [е], [и], [о] в коренях слів.
|
||
64
|
Позначення на письмі ненаголошених голосних
[е], [и] та [о] перед складом
з наголошеним [у] в коренях слів. Орфогра фічна
помилка (практично).
|
||
65
|
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. Орфографічний словник. Орфограма (практично), умовне позначення її.
|
||
66
|
Тренувальні вправи. Удосконалення вмінь
записувати слова у
фонетичній транскрипції. Фонетичний розбір слів.
|
||
67–68
|
Уподібнення приголосних звуків. Вимова префіксів з-, с-,
роз-, без-, -пре,
-при, -прі.
|
||
69
|
Спрощення у групах приголосних.
|
||
70–71
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Докладний переказ тексту
з елементами роздуму
(усно й письмово).
|
||
72
|
Основні випадки
чергування у – в, і – й, - з, - із, - зі. Аналіз
переказу.
|
||
73–74
|
Найпоширеніші випадки
чергування голосних і приголосних звуків (практично). Чергування [о] – [а],
[е] – [і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [е] – [о] після
[ж], [ч], [ш]; [и], [і] після [ж], [ч], [ш], [шч]; [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з´], [ц´], [с´].
|
||
75
|
Контрольна робота. Фонетика. Орфоепія. Орфографія (тес
тування)
|
||
76
|
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і,є,ю,я.
|
||
77-78
|
Правила вживання
знака м’якшення.
|
||
79–80
|
Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написан
ня слів з апострофом.
|
– 5 –

81–82
|
Подвоєння букв на позначення подовжених м’яких
приголос
них та збігу однакових приголосних звуків.
|
||
83
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання діалогів етикетного характеру, діалогрозпитування.
|
||
84
|
Написання слів, що увійшли
в українську мову з інших
мов (слова іншомовного походження): правопис знака м’якшення й апострофа; подвоєння букв у загальних і власних назвах. Слов ник іншомовних слів.
|
||
85
|
Написання літер и, і, у словах іншомовного походження.
|
||
86
|
Контрольна робота ( тестування). Орфографія.
|
||
Лексикологія
|
|||
87
|
Лексичне значення слова.
Однозначні й багатозначні слова. Ознайомлення з тлумачним і перекладним словниками.
|
||
88
|
Використання багатозначних слів
у прямому й переносному значеннях (повторення). Лексична помилка (практично).
|
||
89
|
Урок мовленнєвого розвитку. Докладний переказ
художнього тексту розповідного характеру з елементами опису предмета.
|
||
90
|
Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова.
|
||
91
|
Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення зі словни
ком синонімів.
|
||
92
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний
твіропис предмета за картиною.
|
Контрольний усний твір
|
|
93
|
Групи слів
за значенням. Антоніми. Ознайомлення зі словни
ком антонімів.
|
||
94
|
Групи слів за значенням. Омоніми. Пароніми.
|
||
95–96
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний переказ тексту.
|
||
97–98
|
Використання слів
відповідно до значення їх. Аналіз
переказу. Лексичний розбір слова.
|
Контрольне читання
вголос
|
|
99
|
Контрольна робота. Лексикологія (тестування).
|
||
Будова слова. Орфографія
|
|||
100–101
|
Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення –
значущі частини слова (повторення і поглиблення відомостей). Спільно кореневі слова й форми слова.
Контрольне аудіювання.
|
||
102
|
Незмінні і змінні слова.
|
||
103–104
|
Правопис значущих
частин слова (повторення). Написання пре
фіксів з- (зі-, с-).
|
||
105–106
|
Правопис значущих частин слова
(повторення). Написання префіксів роз-, без-.
|
||
107
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твіроповідання про випа
док із життя.
|
– 6 –

108
|
Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твіррозповідь на основі власного досвіду в художньому стилі.
|
||
109–110
|
Вимова і написання префіксів пре-, при-, прі-.
|
||
111
|
Контрольна робота. Будова слова. Орфографія (тестування).
|
||
Повторення й узагальнення в кінці року
|
|||
112–113
|
Синтаксис і пунктуація.
|
||
114–115
|
Уроки мовленнєвого розвитку. Контрольний твір.
|
||
116
|
Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз контрольного твору. Робо
та над виправленням помилок і вдосконаленням написаного.
|
||
117-118
|
Лексикологія. Будова слова й орфографія.
|
||
119
|
Фонетика і графіка. Орфоепія й орфографія.
|
||
120
|
Контрольний
диктант.
|
||
121
|
Аналіз контрольного
диктанту.
|
||
122
|
Підсумковоузагальнювальний урок.
|
– 7 –

5 к л а с
Українська література
(70 год,
2 год на тиждень)
Календарно-тематичне планування
для 5-го класу складено відповідно
до Програми для загальноосвітніх навчальних
закладів. Українська літерату- ра: 5 – 9 класи
/ К.В. Таранік-Ткачук, М.П. Бондар,
О.М. Івасюк, С.А. Ко- черга, Л.І.
Кавун, О.І. Неживий, Н.В. Михайлова, Р.В. Мовчан
(керівник групи). – К., 2013,
Обов’язкова кількість
видів контролю
І семестр
|
ІІ семестр
|
|
Контрольні роботи у формі:
– контрольного класного твору;
– виконання інших завдань (тестів, від
повідей на запитання тощо)
|
2
2
|
3
1
2
|
Уроки
розвитку мовлення (РМ)*
|
2 (у+п)
|
2 (у+п)
|
Уроки
позакласного читання (ПЧ)
|
2
|
2
|
Уроки
літератури рідного
краю
(ЛРК)
|
2
|
2
|
Уроки
виразного читання
|
1
|
1
|
Перевірка зошитів
|
4
|
5
|
* У кожному семестрі
обов’язковим є проведення двох уроків розвитку мовлення: одного уроку усного розвитку мовлення, а другого – письмового. Умовне позначення
в
таблиці – (у+п).
І с е
м е с т р
Пор.
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Примітки
|
Вступ
|
|||
1
|
Слово в житті людини. Краса світу і людської душі в художньо му слові. Образне
слово – першоелемент літератури. Початок словесного мистецтва: фольклор і літописи. Художня
літерату ра як мистецтво слова. Види мистецтва.
ТЛ: фольклор.
|
||
Світ фантазії і мудрості
|
|||
2
|
Міфи й легенди українців. Первісні уявлення про всесвіт і лю дину, реальні та фантастичні елементи людської поведінки. До бро і зло, їхня роль
у житті. «Про зоряний Віз».
ТЛ: міф, легенда.
|
||
3
|
«Чому пес живе коло людини?», «Берегиня» (за С. Плачиндою),
«Дажбог» (за С. Плачиндою).
|
– 8 –

4
|
«Неопалима купина» (за Є. Шморгуном) «Як виникли Карпати»,
«Чому в морі
є
перли і мушлі».
|
||
5
|
Народні перекази. «Прийом у запорожці». Лицарство та відвага запорозьких козаків.
ТЛ: переказ.
|
||
6
|
Урок позакласного читання.
Народні перекази: «Звідки
пішло прізвище Богдана Хмельницького», «Як Сірко
переміг татар»,
«Олекса Довбуш».
|
||
7
|
Народні казки,
тематика, різновиди, побудова їх. Казка
«Про правду і кривду». Народне уявлення про добро і зло
у казці. Аналіз фантастичного і реального.
ТЛ: народна казка,
тема.
|
||
8
|
Казка «Мудра дівчина». Яскравий національний колорит казки.
|
||
9
|
Казка «Ох». Міфологічна основа твору.
|
||
10
|
Казка «Летючий
корабель». Непереборна життєствердність та людинолюбство у творі.
ТЛ: гіпербола.
|
||
11
|
Урок мовленнєвого розвитку. Конкурс на найкращу інсценіза
цію уривків казок.
|
||
12
|
Контрольна робота. Вступ. Міфи, легенди, перекази
українців. Народні казки (літературний диктант і розгорнуті
відповіді на
запитання).
|
||
13
|
Літературні казки. Іван Франко – казкар (збірка
«Коли ще звірі говорили»). Дитинство письменника.
|
||
14
|
Зміст казки «Фарбований Лис».
Особливості літературної каз ки, її відмінність од народної. Головні
та другорядні персонажі казки.
ТЛ: літературна казка.
|
||
15
|
Образ Лиса,
риси його характеру.
ТЛ: мова автора
і мова персонажів, прозова мова.
|
||
16
|
Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територі
альної громади.
|
||
17
|
Василь КоролівСтарий. Короткі
відомості про письменника і
його фантастичні казки.
Добро і
зло в казці
«ХухаМоховинка».
|
||
18
|
Образи фантастичних істот, створені уявою
автора на осно ві українського фольклору. Наскрізний гуманізм казки. Аналіз зовнішності казкових істот.
ТЛ: портрет.
|
||
19
|
Василь Симоненко. Цікава сторінка з життя
митця. Казка «Цар
Плаксій та Лоскотон».
ТЛ: віршована мова (рима,
строфа, ритм), порівняння, епітети
(повторення).
|
||
20
|
Різні життєві позиції персонажів (песимістична й оптимістич
на). Казкова історія і сучасне життя.
|
||
21
|
Урок виразного читання.
Конкурс на найкращого декламатора уривків казки
«Цар Плаксій та Лоскотон», які найбільше сподо балися.
|
– 9 –

22
|
Галина Малик. «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії» – по
вістьказка сучасної дитячої письменниці.
|
||
23
|
Жанровокомпозиційна своєрідність повісті.
Елементи незви чайного в творі.
Символіка країни Недоладії та її мешканців. Моральноетичні проблеми в казці.
|
||
24
|
Характеристика образів повістіказки. Особливості мови твору, роль
діалогів у ньому.
|
||
25
|
Урок позакласного читання. Галина Пагутяк. «Лялечка і Мацько».
|
||
26
|
Загадка як вид усної народної творчості. Розгляд змісту й фор
ми загадок.
ТЛ: загадка.
|
Вивчити напам’ять кілька за гадок (на вибір).
|
|
27
|
Тематичні групи
загадок (про людей, їхнє життя,
про природу та її явища, про рослин, тварин).
|
||
28
|
Прислів’я та приказки. Народне
уявлення про довколишній світ та його
оцінка в прислів’ях та приказках. Краса
і мудрість цього жанру усної народної творчості.
ТЛ: прислів’я, приказка.
|
Вивчити напам’ять
20 при слів’їв і приказок (на вибір).
|
|
29
|
Урок мовленнєвого розвитку. Складання оповідання (казки) за прислів’ям (письмово).
|
||
30
|
Контрольна робота. Літературні казки. Загадки. Прислів’я (тес
тування).
|
||
31
|
Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територі
альної громади.
|
||
32
|
Повторення та узагальнення вивченого за І семестр.
|
ІІ с е м е с т р
Пор.
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Примітки
|
33
|
Леонід Глібов.
Відомий поет
і
байкар. «Химерний маленький…»,
«Що за птиця?». Фольклорна основа творів. Життєствердний пафос.
ТЛ: акровірш (повторення).
|
||
34
|
«Хто вона?», «Хто розмовляє?», «Хто
сестра і брат?». Особли
вості поетичної мови
творів
Л. Глібова.
|
||
Історичне минуле нашого народу
|
|||
35
|
«Повість минулих літ» – найдавніший літопис нашого народу. Літописні
оповіді: «Три брати – Кий, Щек,
Хорив
і сестра їхня Либідь», «Святослав укладає мир
з греками
і повертається до Києва. Смерть
Святослава» (на основі «Повісті минулих літ» у
переказі В. Близнеця).
ТЛ: літопис.
|
– 10 –

36
|
«Володимир вибирає
віру», «Розгром Ярославом печенігів. По чаток великого будівництва
в Києві. Похвала книгам». Любов
руських (українських) князів
до своєї землі, риси їхніх характе рів. Казкові
та історичні мотиви літописних сюжетів. Значення літописання для нащадків.
|
||
37
|
Олександр Олесь (Кандиба). Стисло про поета. Поезії з книжки
«Княжа Україна», зв’язок їх із літописами. «Заспів», «Україна в старовину». Поетична оповідь про минуле нашого
народу, кня зів Київської Русі, їхню мудрість, благородство, хоробрість, лю бов до рідної
землі.
|
||
38
|
«Похід на Царгород», «Ярослав Мудрий».
Зміст заповіту Ярос
лава Мудрого
і його актуальність нині.
|
||
39
|
«Микита Кожум’яка» – драматичний твір
на тему народної каз
ки. Найнапруженіші епізоди у творі.
ТЛ: драматичний твір і його побудова.
|
||
40
|
Зв’язок у драміказці історичного минулого з сучасністю.
|
||
41
|
Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі»
– пригодницька повість сучасної письменниці. Фантастичне і
реальне в ній.
ТЛ: епічний твір.
|
||
42
|
Важливість знань про історичне минуле нашого народу в
житті людини. Твір про справжні життєві цінності.
|
||
43
|
Стосунки між дорослими і дітьми.
|
||
44
|
Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територі
альної громади.
|
||
45
|
Контрольна робота. Леонід Глібов,
літописні оповіді, Олександр
Олесь, Зірка
Мензатюк (розгорнуті відповіді на запитання).
|
||
46
|
Урок позакласного читання. Марина Павленко. «Миколчині іс
торії».
|
||
Рідна Україна. Світ природи
|
|||
47
|
Тарас Шевченко. Розповідь про поета, його дитинство. Україна часів Т. Шевченка.
|
||
48
|
«В бур’янах»
С. Васильченка – один з найкращих художніх тво
рів про дитинство Тараса Шевченка.
|
||
49
|
Картини довколишнього світу, природи в поезіях Т. Шевченка –
інша, художня реальність, створена уявою митця за допомогою
засобів образної мови. «За сонцем хмаронька пливе...».
ТЛ: персоніфікація, ліричний твір.
|
Вивчити напам’ять.
|
|
50
|
«Садок вишневий коло
хати...» – перлина української та світо
вої ліричної поезії.
|
Вивчити напам’ять.
|
|
51
|
Павло Тичина.
Коротко про поета і край, де він народився. Май стерне відтворення краси
природи, вираження життєрадісно сті, патріотичних почуттів засобами художнього слова.
«Не бу вав ти у наших краях!».
ТЛ: метафора.
|
Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір).
|
|
52
|
«Гаї шумлять...», «Блакить мою душу
обвіяла…». Мелодійність віршів
П.Тичини.
|
– 11 –

53
|
Євген Гуцало.
Основні відомості про письменника. Порушення теми вічного протистояння добра і зла в оповіданні «Лось».
ТЛ: оповідання.
|
||
54
|
Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних пере
конань.
|
||
55
|
Контрольна робота. Тарас Шевченко, Павло Тичина, Євген Гу
цало (тестування).
|
||
56
|
Максим Рильський. Основні відомості про
поета. Його вміння бачити красу
рідної природи і створювати красу
засобами пое тичної
мови. «Дощ»
(«Благодатний, довгожданий…»).
|
Вивчити напам’ять одну поезію (на вибір).
|
|
57
|
Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям. «Осіньмаляр із палітрою пишною...».
|
||
58
|
Урок
мовленнєвого розвитку. Художній
етюд
про природу
(письмово).
|
||
59
|
Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак».
Ідея
не повторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралель ність
і єдність двох
світів – природи і людини, зображені в опо віданні. Точність
і лаконізм описів природи.
|
Вивчити напам’ять уривок
від слів «В бору снігу
мало» до слів «дя тел пора ється».
|
|
60
|
Допитливий, чуйний,
добрий хлопчик
Олесь, його жага
пізна ти загадковий світ природи. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості.
|
||
61
|
Урок виразного читання. Читання напам’ять прозового уривка
з оповідання «Дивак».
|
||
62
|
Микола Вінграновський. Основні відомості про письменника.
«Сіроманець». Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті.
|
||
63
|
Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на са
мостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї
позиції.
|
||
64
|
Урок мовленнєвого розвитку. Усний твіррозповідь про вига дані
події на основі прочитаного твору. Складання власної вер сії закінчення повісті
або продовження розповіді про
пригоди Сашка.
|
||
65
|
Урок позакласного читання. Валентин Чемерис. «Аравійська пустеля».
|
||
66
|
Контрольна робота. Письмовий твір «Мій улюблений літера
турний герой».
|
||
67
|
Урок літератури рідного краю. Літературні персоналії територі
альної громади.
|
||
68
|
Повторення й узагальнення вивченого впродовж року з теорії літератури.
|
||
69
|
Бесіда про
твори, що вивчалися упродовж року
й викликали найбільше роздумів, суперечок, зацікавлення.
|
||
70
|
Підсумковоузагальнювальний урок.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий