І СМІХ І ГРІХ

ПЕРЛИ З УЧНІВСЬКИХ РОБІТ


  • Я залишила орхидею у теплій відстояній воді, щоб вона покращила свою ідеальну красоту, свій зовнішній стан. (Із твору-опису процесу праці. 7 кл.)
  • Повз дівчини одразу пройшов страх.(Із переказу. 7 кл.)
  • Я достаю щоденник - книгу компромату і скарг на мене. Дивлюся, що нам завдала наша добра і водночас сувора вчителька.  (Із твору-опису процесу праці. 7 кл.)
  • Люба скоро вдягнулася і вийшла з хати. Вона побачила корову, яка лижала на мурашнику.  (мало бути "на мураві"). Люба почухала її між рогами. (Із переказу. 7 кл.)
  • Люба пройшла між коровою. Худоба пахла молоком. Корова зітхнула, і Люба почухала її між рогами. (Із переказу. 7 кл.)
  • Люба здихнула і побігла бистро до хати.(Із переказу. 7 кл.)
  • Останнім часом я помічаю, що з моєю орхідеєю щось не те. (Із твору-опису процесу праці. 7 кл.)
  • От ходоби пахло молоком. (Із твору-опису процесу праці. 7 кл.)
  • Люба пригледілася і побачила, що , глибоко розкидавшись, спить людина. (Із твору-опису процесу праці. 7 кл.)

  • Я не розумію, чому Тугар Вовк не хотів віддати руку дочки Максимові (Із твору "Проблема вибору у повісті І.Франка "Захар Беркут". 7 кл.)

Комментариев нет:

Отправить комментарий